FAQ - najczęściej zadawane pytania
Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na liście, napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego, postaramy się odpowiedzieć na Twojego maila w przeciągu 24h.
Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie w godzinach pracy sklepu stacjonarnego (Poniedziałek i Piątek: 11-19, Wtorek-Czwartek: 8-16) pod numerem 797 162 368
Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?
Masz prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy - postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
Zwrot należy odesłać na adres podany poniżej:
Najs Bike
ul. Pocztowa 33
70-360 Szczecin
tel. 797 162 368
Do paczki należy dołączyć dowód zakupu.
Produkty kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi - istnieje możliwość wymiany na inny produkt lub bon podarunkowy.
Jak mogę reklamować wadliwy produkt?
W sprawie reklamacji wadliwego produktu prosimy o kontakt mailowy hej@najsbike.pl - Prosimy o załączenie: numeru zamówienia, opis defektu oraz zdjęć obrazujących defekt.
Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonej rzeczy i postępujemy wraz z jego instrukcjami.
Czy muszę odsyłać reklamowany produkt?
Odsyłanie wadliwego produktu nie jest konieczne, o ile nie poprosi o to producent. Uprzejmie prosimy najpierw zgłosić reklamację do nas mailowo, a następnie postępowanie wraz ze wskazówkami przekazanymi w korespondencji z naszym pracownikiem.
Procedura przeprowadzenia reklamacji uzależniona jest od producenta.
Czy mogę dołożyć coś do istniejącego już zamówienia?
W celu dołożenia produktu do istniejącego już zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta 797 162 368 lub kontakt mailowy.
W otrzymanym przeze mnie zamówieniu był błąd. Co dalej?
Jeśli po odpakowaniu paczki okazało się, że otrzymane produkty nie są zgodne z zamówieniem, bądź czegoś brakuje, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy.
Jak długo będę czekać na wysyłkę?
Stale dbamy o to, by Twoje zamówienie dotarło ekspresowo - zwykle zajmuje to 1-2 dni robocze w obrębie Polski. Czasami jednak, szczególnie gdy przy produkcie podana jest inna informacja, dostawa może potrwać trochę dłużej.
Jeżeli z naszej strony pojawią się jakiekolwiek opóźnienia, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą przez e-mail.
Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia, o wszystkich kolejnych krokach będziemy informować Cię drogą mailową.
Jakie są metody płatności?
Korzystamy z znanej, bezpiecznej i sprawdzonej usługi Przelewy24, która umożliwia płatności m.in.: przelewem internetowym, kartą płatniczą, BLIK'iem, Apple Pay, Google Pay.
Czy moje dane osobowe i płatności są bezpieczne?
Zapewniamy bezpieczeństwo płatności dzięki współpracy z Shopify i Przelewy24, które stosują zaawansowane protokoły zabezpieczeń i szyfrowanie, gwarantując ochronę Twoich danych i transakcji.
Czy ceny na stronie zawierają podatek VAT?
Wszystkie ceny produktów są cenami Brutto, czyli zawierają, zgodny z Polskim systemem podatkowym, podatek VAT.
Czy mogę zamówić produkty, które są obecnie niedostępne?
Tak, najczęściej jest to możliwe. Natomiast w takim przypadku skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia, kiedy Twoje zamówienie może do Ciebie dotrzeć.
Nie znalazłeś odpowiedzi, której szukasz?
Kontakt
Skorzystaj z formularza, jeżeli chcesz się z nami skontaktować mailowo. Postaramy się odpowiedzieć w ciągu 24h.
Aby skontaktować się telefonicznie w sprawie zamówienia prosimy o telefon pod nr 797 162 368